Самоосвіта

01 квітня 2020 року переглянуто вебінар на тему: «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад». Метою стало роз’яснити механізм проходження онлайн-олімпіад та специфіку їх впровадження в процес навчання; розглянути онлайн-олімпіади як інструмент забезпечення безперервності навчання під час карантину.



30 березня мною було прослухано вебінар на платформі «Всеосвіта». Метою прослуховування даного вебінару стало визначеня для себе таких питань, як розглянути алгоритм створення тестів у розділі Конструктор тестів та розкрити переваги використання онлайн-тестів для організації ефективного навчання в рамках дистанційної освіти. За ціль було поставлено навчитися використовувати Конструктор тестів в освітньому процесі в рамках дистанційного навчання.






Ефективність та актуальність проєктного навчання для сучасних школярів важко піддати сумніву. Адже воно допомагає вчителю формувати у дітей комплексне сприйняття навколишнього світу, а також привчає їх сміливо вирішувати нагальні проблеми різного рівня складності. Але чи можна займатися проєктною роботою в умовах дистанційного навчання? Яким чином організувати групову роботу дітей? Як учитель зможе оцінити старання учнів та контролювати активність кожного з них? Відповіді на ці та багато інших запитань я знайшла під час вебінару!




27 березня 2020 року - Вебінар: " Цифрові лабораторії "NeuLog" в STEM-освіті"


26 березня на платформі "Всеосвіта" мною було переглянуто вебінар на тему: «Корисні матеріали на допомогу вчителю для організації навчання та дозвілля під час карантину». Актуальністю цієї теми є відповідь на такі питання, Як активізувати пізнавальну діяльність дитини і разом з тим розкрити творчий потенціал? Як урізноманітнити освітній процес та організувати корисне дозвілля? І головне - як в умовах карантину, підтримувати якість освітнього процесу, а можливо і зробити його більш ефективним? 
За мету стало дійти до таких результатів: 
 розуміння особливостей використання методичних розробок для організації навчання і дозвілля здобувачів освіти під час карантину;
·                  уміння переносити набуті знання в освітній процес та ефективно їх застосовувати;
·                 знання алгоритму розроблення та створення лепбуків;
·                  уміння використовувати методичні розробки для підвищення ефективності процесу навчання.





Також 26 березня 2020 року в рамках Всеукраїнської Віртуальної школи "Ранок" була проведена віртуальна педрада на тему: "Як стати гуру в дистанційному навчанні: 10 практичних порад".  
Для себе я обрала тему "Сучасні засоби та програми для реалізації онлайн навчання". 




25 березня 2020 року було прослухано вебінар на платформі "На урок" за темою: "Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять". Під час вебінару було розкрито такі теми: 1. Дистанційне навчання: яку платформу обрати? 2. Створюємо аккаунт на сервісі Zoom. 3. Як приєднатися до конференції, як запланувати конференцію. 4. Робота під час конференції: взаємодія учасників. 5. Приклади проведення дистанційних занять та організації роботи педагогічного колективу в Zoom. 6. Zoom, Skype, Meet – що обрати?



23 березня 2020 року я прослухала вебінар для вчителів-предметників з географії - "Викладання географії в умовах дистанційного навчання". 
Для багатьох педагогів формат дистанційного навчання – новинка, але від цього не має залежати якість засвоєння знань учнями. Тож під час вебінару  розглянула цікаві ідеї та зручні програми для створення комфортного онлайн-середовища, а також зможемо дослідила якісний інструментарій для навчання через інтернет. Крім того, визначила способи донесення географічних знань через глобальну мережу.
План вебінару: 
1. Дистанційний метод викладання в контексті географічної освіти.
2. Викладання з Google додатками (Google Classroom, Google Doc, Google Drive).
3. Padlet – цифрова дошка замість класної.
4. Онлайн-уроки. Інструментарії для створення (PowerPoint, OBS Studio).



20 березня 2020 року заслухала вебінар з теми «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресусів».


18 березня 2020 року продивилася вебінар на тему: «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процессу» з якого було взято інформацію щодо, як організувати продуктивну командну взаємодію.





Під час надзвичайних ситуацій - катастроф техногенного характеру, карантинів тощо, надзвичайно гостро стоїть питання роботи навчальних, позанавчальних, дошкільних закладів. Сучасні інтернет-технології та ґаджети дають змогу організувати дистанційне навчання. Звичайно, три тижні карантину - це серйозний виклик системі освіти України. Але у нас є багато можливостей вийти переможцями в цій ситуації та отримати унікальні навички, потрібні для подальшої роботи. 
План вебінару: 
  1. Характеристика освітніх онлайн-ресурсів.
  2. Приклади застосування онлайн-ресурсів під час дистанційного навчання.
  3. Виховний потенціал вимушеного перебування дітей шкільного та дошкільного віку вдома.


Що таке мотивація та для чого вона потрібна? Чому виникають проблеми з мотивацією у дітей і як цьому зарадити? Замотивувати учнів цілком реально, особливо якщо у вас на озброєнні є кілька цікавих практичних прийомів.
18 січня 2020 року відбулася Інтернет-конференція на тему «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи». Під час конференціїбули розкриті такі теми  - 





  • Мотивація вчителів, або "навіщо викладати". Мотивація учнів, або "чи потрібні нам знання, і які саме"» Богуславська Анастасія
  •  «Мотивація як вона є» Наталія Борисенко


  • «Вчителі – учні: мотивуємо одне одного» Сукачова Ганна
  • «Мотивація в освітньому процесі: використовуємо сучасні інтернет-ресурси» Цукор Любов
  •  «Мотивація у роботі молодого спеціаліста: Я – бренд» Шинкевич Марина
  •  «Запобігання професійному вигоранню в освітньому середовищі» Преображенська Вікторія

  •  «Мотиваційний чотирикутник в інклюзії» Унтіна Марія
Упродовж цілого дня спікерки, кожна з яких є справжньою професіоналкою, ділилися власним досвідом, давали корисні поради та пропонували нові підходи до мотивації учнів. І не тільки учнів. Адже вчителю також необхідна мотивація для натхненної роботи. 
День був насичений цікавою інформацією, а кожен виступ – неймовірним.

В наш час все частіше виникають питання "як зацікавити учнів до навчання?", "як провести урок, аби не просто привернути увагу учнів до теми, але й стимулювати їх до поглибленного її вивчення?"
12 січня 2019 року вчителі методичного об'єднання природничо-математичного циклу долучилися до конференції "Сучасні основні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення". Під час конференції було розкрито такі теми, які дуже актуальні на данному етапі розвитку сучасної освіти, а саме:
1. «Storytelling: 7 ефективних формул для створення історій» - було безпосередньо розглянуто тему сторітелінгу - мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики; я можна використовувати сторітелінг на своїх уроках.
2. Наступною темою було розглянуто "Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей". Спікер Олена Рибка дуже змістовно та інформативно розкрила тему.
3. Тетяна Бондар розповіла за допомогою яких ресурсів можна розвивати креатиавність не лише учнів, а й застосовувати їх для самовдосконалення.
4. Спікер Демчук-Маригіна Дар’я виступила з доповіддю: "Практичні прийоми розвитку творчих здібностей учнів". Розкрила тему творчості в начальному процесі.
Під час коференції було взято багато цікавої та змістовної інформації для формування нового навчального процесу. Члени нашого методичного об`єднання взяли до відома нову інформацію та поглибили знання в тих сферах, які були цікаві саме їм. Адже під час конференції було також зроблено акцент як можна об`єднати та провести паралель між викладанням природничих та гуманітарних наук, а також мистецтво.








Відповідно до плану роботи КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» 10 травня 2018 року завершилися курси підвищення кваліфікації вчителів географії та біології за очно-дистанційною формою навчання.
Під час курсової підготовки вчителі прослухали лекції з методики викладання предметів природничого циклу, питань атестації педагогічних кадрів, охорони праці. Відвідали музей АТО.
Були учасниками семінару-практикуму за темою «Шляхи формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу через інноваційні технології», якій відбувся на базі комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» Дніпровської міської ради. Під час семінару вчителі змогли відвідати відкриті заходи.







Участь у освітньому проекті "На урок"







Участь у вебінарах "Інтерактивна школа творчого вчителя"










Популярные сообщения из этого блога

День спорту 2021